اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 522
  • بازدید دیروز : 2305
  • بازدید کل : 2898717

دانلود کتاب صوتی کتاب سیاه نویسنده ترک اورهان پاموک MP3


دانلود کتاب صوتی کتاب سیاه نویسنده ترک اورهان پاموک MP3

نوع فایل : صوتی ،قابل پخش در موبایل،تبلت،کامپیوتر و سایر دستگاه ها

زمان کل : 21 ساعت

درباره نویسنده :

کسب جایزه نوبل ۲۰۰۶، جایزه رادیو فرهنگ فرانسه (فرانس کولتور) ، جایزه بهترین اثر خارجی نیویورک تایمز ، جایزه اثر منتخب کتابفروشی‌های آلمان ؛ جایزه رمان خارجی مدیسی و … اینها بخشی از جوایز ارزنده ای است که نویسنده رمان “کتاب سیاه” آقای “اورهان پاموک” به واسطه خلق آثار زیبایش بدست آورده است.
اورهان پاموک(Ferit Orhan Pamuk ) رمان نویس معاصر اهل ترکیه متولد استانبول در سال ۱۹۵۲ و یکی از معروف ترین تویسندگان ترک که به اصرار خانواده اش در رشته معماری شروع به تحصیل نموده اما آن رشته را نیمه کاره رها کرده و در رشته روزنامه نگاری به تحصیل پرداخته است.

درباره کتاب :
“کتاب سیاه” دومین رمان این نویسنده بزرگ ؛ نخستین بار در سال ۱۹۹۰ به زبان ترکی منتشر شده است . اورهان پاموک می گوید: ” کتاب سیاه دومین رمانم بود که به انگلیسی ترجمه شد و کمی بعد، خوانندگان و مخاطبان جدیدی علاوه بر داخل ترکیه ؛بیرون از مرزهای ترکیه نیز به آنان افزوده شد”.
کتاب داستان مردی به نام غالب را روایت میکند که به ناگهان روزی همسرش ناپدید می شود همزمان با همسرش برادر او نیز به نام جلال الدین نیز مفقود شده و قهرمان داستان جستجوی این دو را آغاز میکند. داستان بدین سان شکل گرفته و در ادامه با یک سفر درونی به ناشناخته های فلسفی برای یافتن خود بدل میشود . انتخاب نام جلال الدین که یکی از شخصیتهای اصلی داستان بوده و عضو فرقه ای با عنوان نقش بندیه است نشان از انتخاب استعاری است که ذهن را متوجه مولانا می نماید.


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما