اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 980
  • بازدید دیروز : 528
  • بازدید کل : 2870139

دانلود کتاب صوتی جنس ضعیف اثر اوریانا فالاچی MP3


دانلود کتاب صوتی جنس ضعیف اثر اوریانا فالاچی MP3

نوع فایل : صوتی ،قابل پخش در موبایل،تبلت،کامپیوتر و سایر دستگاه ها

زمان کل : 6 ساعت

 

جنس ضعیف (با عنوان فرعی گزارشی از وضعیت زنان در جهان و عنوان کامل The Useless Sex: Voyage around the Woman)،از نخستین اثر نویسنده و روزنامه نگار ایتالیایی، خانم Oriana Fallaci اوریانا فالاچی است که نسخه اصلی آن در سال ۱۹۶۱میلادی به چاپ رسیده است. در ادامه با معرفی و بررسی کتاب جنس ضعیف نوشته‌ی اوریانا فالاچی با نت نوشت همراه باشید. فالاچی در این کتاب از وضعیت زنان جهان (هند، ژاپن، چین، مالزی، آمریکا) یک گزارش توصیفی خلق کرده است که دور از گزارشات تصویری و بی گمان بی شباهت به قسمتی از دفترچه خاطراتش نیست. نام این کتاب در ترجمه لغت به لغت عنوان جنس بی فایده و یا حتی بی مصرف را می‌رساند.

جنس ضعیف: برده‌ها در طول تاریخ آزاد شدند ،زنان اما نه! هرچند کتاب جنس ضعیف در لایه‌ای مستندی از زنان تاریخی نزدیک به ۶۰ سال پیش می‌گوید و احتمالا بسیاری از مواردی که Oriana Fallaci به آن‌ها به عنوان فرهنگ بومی-عمومی زن در جوامع شان اشاره کرده است تغییر کرده اند اما شرح قضاوت او در مورد زن در این جوامع همچنان باقی است. او میگوید: “وقتی به اوضاع زنان دورتا دور دنیا فکر کنیم ،می بینیم اکثرشون دارن تو باتلاق اشتباه و بی خبری دست و پا می‌زنند،چه مثل حیوونای باغ وحش جدا از مرداشون زندگی کنن،چه مثل کلاغا خودشونو از چشم مردا پنهون کنن ،چه مثل جنگجو‌های افسانه‌ای از خودشون شجاعت نشون بدن؛ اما هیچ کدوم باید و شاید به اونچه که حق خوشبختی شونه نرسیدن. من نمی‌تونستم بین غم دیدن عروس کراچی و غم دیدن پاهای کوچک زنان چین فرقی بذارم و بگم یکی از اونا از اون یکی ناراحت کننده تر بود.”


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما