اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 703
  • بازدید دیروز : 2305
  • بازدید کل : 2898898

دانلود کتاب صوتی اسرار زنان موفق اثر نیاز جاودانی MP3


دانلود کتاب صوتی اسرار زنان موفق اثر نیاز جاودانی MP3

نوع فایل : MP3 صوتی قابل پخش با موبایل،کامپیوتر،تبلت و سایر دستگاه ها

نویسنده : نیاز جاودانی

زمان کل : 5 ساعت و 29 دقیقه

 

راه هاي عملي براي پيروزي در زندگي فردي و اجتماعي

 

توضیحات کتاب صوتی

 

 در کتاب صوتی «اسرار زنان موفق» با «نیاز جاودانی» همراه می‌شوید، تا راه‌حل‌های عملی پیروزی در زندگی فردی و اجتماعی را بیشتر بشناسید. در این اثر، از همان ابتدا با تعریف موفقیت و اصول آن، آشنا می‌شوید. این کتاب صوتی، به‌طور جامع به بررسی مسائل روانی و مادی در زندگی زنانی می‌پردازد، که به دنبال راه‌های موفقیت هستند. آموزه‌های این کتاب صوتی می‌تواند، نقش موثری در آگاهی زنان از قدرت درونی و اجتماعی خود، داشته باشد. روی صحبت این کتاب، زنان است. البته، در طول کتاب متوجه می‌شوید که چرا این بار زنان انتخاب شده‌اند، و تفاوت موفقیت زنان و مردان در چیست.

درباره‌ی کتاب صوتی «اسرار زنان موفق»:

در این کتاب صوتی، می‌بینید که چطور محیط‌های خانوادگی و نوع تربیت والدین، از همان ابتدا، نقش بسیار مهمی، در تعریف افراد از موفقیت دارد. در همین مرحله است که استعدادها و خلاقیت‌ها بروز پیدا کرده و کشف می‌شوند. البته، در اینجا مسئله‌ی بخت و اقبال هم مطرح است، که نویسنده به‌خوبی آن را توضیح داده است. با شنیدن این اثر، اسرار موفقیت بر شما فاش می‌شود و درمی‌یابید که با کمی تلاش و صبر و دادن نظم به زندگی و فعالیت‌های روزمره، می‌توانید زندگی باانگیزه‌ای داشته باشید. عزت نفس و اعتمادبه‌نفس شما هم، در همین مسیر افزایش پیدا می‌کند و می‌توانید با قاطعیت، برای رسیدن به اهداف‌تان تصمیم بگیرید و اقدام کنید. گذشته از این‌ها، در این کتاب صوتی، با عوامل دلسردکننده‌ در مسیر موفقیت هم آشنا می‌شوید. توضیحات کاملی از این عوامل، شما را در شناسایی و برطرف کردن این عوامل کمک می‌کند.
درباره‌ی نقش زنان و جایگاه آن‌ها هم در این کتاب صوتی، اطلاعات مفیدی وجود دارد. برابری حقوق زنان با مردان در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی، از مباحثی است که در این اثر به‌خوبی به آن پرداخته شده است. استقلال مالی زنان و راه‌های ثرتمند شدن آن‌ها هم، یکی از مواردی است که می‌تواند نقش زیادی در افزایش اعتمادبه‌نفس و موفقیت زنان داشته باشد. در انتهای این کتاب، داستان‌های انگیزه‌بخشی از زندگی زنان موفق و کارآفرین در ایران و سایر کشورها هم در این کتاب آمده است. بررسی روش‌ها و رویکردهای مشترک این زنان، نکات جالب توجهی درباره‌ی رسیدن به زندگی موفق به مخاطبان می‌آموزد.

چرا شنیدن کتاب صوتی «اسرار زنان موفق» را به شما پیشنهاد می‌کنم؟

زنان و دخترانی که به دنبال ایجاد تغییر و رشد شخصیتی و شناخت جایگاه زن در جنبه‌های اجتماعی و اقتصادی هستند، با شنیدن این کتاب صوتی می‌توانند، از مطالب کاربردی آن استفاده کنند. هرچند موضوعات آن، می‌تواند فرای جنسیت و برای تمام مخاطبان، تاثیرگذار باشد.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 11,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1470

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما