اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 2275
  • بازدید دیروز : 1265
  • بازدید کل : 2905827

دانلود کتاب صوتی کجا ممکن است پیدایش کنم اثر هاروکی موراکامی MP3


دانلود کتاب صوتی کجا ممکن است پیدایش کنم اثر هاروکی موراکامی MP3

نوع فایل : MP3 صوتی قابل پخش با موبایل،کامپیوتر،تبلت و سایر دستگاه ها

نویسنده : هاروکی موراکامی

زمان کل : 5 ساعت و 53 دقیقه

 

گوینده: آرمان سلطان زاده ، مریم پاک ذات

مترجم: بزرگمهر شرف الدین

 

درباره نویسنده :

یک ژاپنی با شلوار جین و تی‌شرت هاروکی موراکامی یکی از همین دست نویسندگان است. نویسنده‌ای ژاپنی که عمده شهرتش را مدیون چاپ آثارش در آمریکا و نشریات معتبر ادبی این کشور از جمله «نیویورکر» است. هم‌چنان که دو تا از داستان‌های کتاب «کجا ممکن است پیدایش کنم» در مجله «نیویورکر» چاپ شده است. همان‌طور که مترجم در مقدمه کتاب آورده، ژاپنی‌ها چندان میانه‌ای با هاروکی موراکامی ندارند. چون خبری از فضا و آداب و رسوم ژاپنی‌ها در آثار او نيست. نویسنده تمایلی به ضدیت با این فرهنگ ندارد؛ اما شیوه نوشتن او و نگاه منحصر به فردش به هستی، داستان‌هایش را عاری از چارچوب‌های جغرافیایی می‌سازد. یکی از اصول داستان‌نویسی، دست گذاشتن روی جزییات و اشاره به نشانه‌ها و برچسب‌هایی است که فضای داستان را به واقعیت تبدیل کند. اما هاروکی موراکامی این کار را انجام می‌دهد؛ بی آن که به نشانه خاصی اشاره کند. مثلا در داستان «سگ کوچک آن زن در زمین» راوی داستان با ظرافت حرکات دست زنی را که در رستوران هتل نشسته است، زیر نظر می‌گیرد و توصیف می‌کند و هم‌چون قاعده شلیک گلوله از تپانچه‌ای که در داستان می‌آید. از این توصیف‌ها به موقع استفاده می‌کند اما هیچ‌گاه داستان او لیبل مکانی مشخص را به خود نمی‌گیرد. ممکن است در داستان‌های او از کیوتو یا شهر دیگری از ژاپن یا هر جای دیگر نام برده شود، اما داستان به راحتی از این نام‌ها عبور می‌کند و فضای اختصاصی داستان خود را شکل می‌دهد. هتلی که راوی داستان «سگ کوچک آن زن در زمین» در آن اقامت دارد، در هر کجایی می‌تواند باشد. هاروکی موراکامی را با ریموند کارور مقایسه کرده‌اند. اما آثار موراکامی از نظر فضا سازی از آثار کارور جلوتر است.

 

توضیحات کتاب صوتی

 کتاب «کجا ممکن است پیدایش کنم» یکی از موفق‌ترین و پرفروش‌ترین کتاب‌های منتشرشده در سال‌های اخیر است. این کتاب مجموعه داستان‌های کوتاه ژاپنی نوشته نویسنده مشهور «هاروکی موراکامی» است. کتاب صوتی کجا ممکن است پیدایش کنم شامل پنج داستان کوتاه به نام‌های فاجعه معدن در نیویورک، کجا ممکن است پیدایش کنم، سگ کوچک آن زن در زمین، راه دیگری برای مردن و خواب است. داستان سگ کوچک آن زن در زمین یکی از بهترین داستان‌های کوتاه به انتخاب خوانندگان این کتاب است. کتاب کجا ممکن است پیدایش کنم داستان‌هایی از زندگی روزمره افراد معمولی است ولی نوع روایت موراکامی از این زندگی‌ها مخاطب را به اندیشیدن وامیدارد.

خلاصهای از کتاب صوتی کجا ممکن است پیدایش کنم:

داستان کوتاه خواب، قصه زنی را روایت می‌کند که قادر نیست مانند سایر افراد جامعه به خواب رود. اتفاق عجیب در این داستان برخورد افراد خانواده زن با این مسئله است. داستان سگ کوچک آن زن در زمین ماجرای زنی را روایت می‌کند که به سگ خود علاقه بسیار دارد، سگ پس از ۸ سال می‌میرد و زن از شدت علاقه‌ای که به او دارد جنازه و دفترچه پس‌انداز را با هم در باغچه خانه دفن می‌کند. ماجرا در اینجا به پایان نمی‌رسد، زن برای مردی که با او آشنا شده از موضوعی عجیب حرف می‌زند، اینکه سال‌ها بعد برای یافتن دفترچه پس‌انداز مقبره شکافته می‌شود و مسئله‌ای عجیب رخ می‌دهد.

 


مبلغ قابل پرداخت 10,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 1615

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما