اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 326
  • بازدید دیروز : 1265
  • بازدید کل : 2903878

دانلود کتاب صوتی زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن اثر رابرت الکسی جاکسون MP3


دانلود کتاب صوتی زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن اثر رابرت الکسی جاکسون MP3

نوع فایل : MP3 صوتی قابل پخش با موبایل،کامپیوتر،تبلت و سایر دستگاه ها

نویسنده : رابرت الکس جانسون

زمان کل : 9 ساعت و 1 دقیقه

 مترجم: سیمین موحد

 

توضیحات کتاب صوتی

 

کتاب صوتی «زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن»،‌ در سال 2007 میلادی به قلم « رابرت الکس جانسون» منتشر شد. این کتاب که با همکاری «جری رول» نوشته شده است، به مسائل و مشکلات نیمه‌ی دوم زندگی افراد می‌پردازد. زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن که در دسته کتاب‌های روانشناسی قرار می‌گیرد، راه کنار آمدن با احساس شکست و طرد شدن در نیمه‌ی دوم زندگی را به مخاطب خودش نشان می‌دهد. آزاد شدن از روزمرگی و زندان روتین و تکرار بعد از سن 30 سالگی، چیزی است که محتوای این کتاب به دنبال آن است.

خلاصه‌ای از کتاب صوتی زندگی نزیسته‌ات را زندگی کن:

وقتی وارد دهه‌ی 30 زندگی می‌شویم، زمان برایمان با سرعت بیشتری می‌گذرد. هرچه به میانسالی نزدیک‌تر می‌شویم کار کردن و ماندن در روتین و یکنواختی زندگی که برای خودمان ساختیم سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. داشتن ازدواجی نامناسب، ازدواج نکردن، بچه‌دار نشدن و یا عدم احساس موفقیت در هر زمینه‌ای، باعث فشارهای روحی مضاعفی در این دوران می‌شوند. در نهایت به فکر می‌افتیم تا تغییری در زندگی خود ایجاد کرده و به احساس رضایت بیشتری در زندگی دست پیدا کنیم؛ در همین زمان است که شروع به زیستن زندگی نزیسته‌ی خود می‌کنیم.
عناوین تعدادی از بخش‌های این کتاب به شرح زیر است:

  • همچنان كه بزرگ می‌شویم دوپاره می‌شويم
  • یادگیریِ هنرِ زندگی در لحظه
  • زندگی نمادين درمانی برای زندگی تک بعدی
  • دو كهن الگوی اساسی پختگی
  • وحدت بخشيدن به اضداد زندگی

 

 

آزاد شدن از زندان‌های تکرار و روزمرگی بعد از سی سالگی» نوشته رابرت جانسون(-۱۹۲۱) هست. این کتاب راه‌های روبه‌رو شدن با رویاهای تحقق نیافته و رسیدن به مقصود زندگی در نیمه دوم عمر یا عبور از بحران میانسالی را به خواننده عرضه می‌کند.

 

 

وقتی دهه سوم زندگی شروع می‌شود کم‌کم احساس می‌کنیم وقت با سرعت هرچه تمام‌تر می‌گذرد. به مشکل کار می‌کنیم و بعضی جاها شاید فکرکنیم که مسوولیت‌های شغلی همه زندگی را فراگرفته و خسته‌کننده شده‌اند، یا شاید هم تا کنون ازدواج نکرده‌ایم و از این عنوان دچار افسردگی شده‌ایم. ازدواج می‌کنیم، ولی ممکن است آن انتظاری را که از زندگی زناشویی داشته‌ایم بدست نیاورده‌ایم. در نهایت به فکر می‌افتیم که از زندانی که خود جهت ساختن آن زحمت فراوان کشیده‌ایم خود را آزاد کنیم.

 

زندگی زیست نشده از همین جا شروع می شود. بدلیل نوع انتخاب‌هایی که تا این مرحله از زندگی داشته‌ایم، چیزهایی که می‌توانست در ما احساس رضایت ایجاد کند، غایب هست. حالا چه کار کنیم …


مبلغ قابل پرداخت 13,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 2537

برچسب های مهم

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما