اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 454
  • بازدید دیروز : 849
  • بازدید کل : 2859269

پیامدهای عدم آموزش حسابداری و نرم افزار های حسابداری


در اوایل سال ۲۰۰۰ شاهد برخی تخلفات در حوزه‌ی حسابداری شرکت‌های بزرگی هم‌چون انرون(Enron)، وردکام (WorldCom) و برخی دیگر از شرکت‌های مهم و یا حتی شرکت‌های حسابرسی مانند آرتور اندرسن(Arthur Andersen)، در ایالات متحده آمریکا بودیم. در این موارد حسابرسان خصوصی نتوانستند گزارش تخلفات را ارسال کنند. این رسوایی و تخلف حسابداری بزرگ باعث از بین رفتن این شرکت‌ها هم‌چون آرتور اندرسن شد. این تخلفات باعث شکل‌گیری برخی قوانین در ایالات متحده شد. این قوانین تمامی‌وضعیت‌های مالی شرکت مانند صورت‌های مالی، تعهد و استقلال حسابرسان، ایجاد هیئت ناظر بر حسابرسی عمومی‌(PCAOB) را در دستور کار شرکت‌ها و زیر نظر مجمع عمومی‌شرکت‌ها قرار داد و بازرسی دوره‌ای در دوره‌های تعیین شده برای این مجامع تعیین تکلیف شد.

چنین تخلف حسابداری نیز در ژانویه‌ی ۲۰۰۸ در هند به وجود آمد، جایی که سیستم کامپیوتر ام دی (MD) عملاً اعتراف کرد که به همراه برخی از مدیران ارشد و حسابرسان مستقل اقدام به دستکاری برخی از صورت‌های مالی شرکت برای چندین سال متوالی می‌کرده‌اند.

الزام استفاده از نرم افزار حسابداری جامع در این موارد خود را بیشتر نشان می‌داد. نهایتاً بسیاری از شرکت‌ها متقاعد شدند که برای نظارت و عملکرد بهتر بر امور مالی استفاده از یک نرم افزار حسابداری و یا نرم افزار مالی جامع که بتواند همه‌ی امور مالی شرکت را به خوبی و با نظارت چند نفر کنترل کند و جلوی تخلفات مشابه را بگیرد بسیار حیاتی است.

مایلید که درباه مدل‌های حسابداری بیشتر بدانید؟

با مشاوران و متخصصین حرفه‌ای شرکت ما تماس بگیرید و با ارائه‌ی اطلاعاتی در خصوص شرکت خود نرم افزار هلو یا بهترین نرم افزار حسابداری را متناسب با عملکرد شرکت و ابعاد فعالیت شرکت برای خود در نظر گرفته و خریداری نمایید. مشاوران ما از بهترین کارشناسان حوزه‌های مالی و حسابداری و با چندین سال تجربه و تخصص در شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف به خوبی از شرایط و نیازهای مالی شرکت‌ها مطلع بوده و بهترین‌ها را برای شما در نظر خواهند گرفت.

نتیجه گیری

با توجه به اطلاعاتی که در بالا ارائه شد، می‌توان اینگونه نتیجه گرفت که حسابداری زبان صنعت و کسب و کار شما می‌باشد و حفظ و حراست از دارایی‌های شرکت در پیشرفت و تعالی شرکت، بسیار می‌تواند مهم باشد. یک نرم افزار حسابداری و یا یک نرم افزار مالی جامع و مرتبط با نیازهای شرکت شما نه تنها به مدیران کمک خواهد کرد تا فعالیت‌های شرکت را رصد کرده و اطلاعات لازم را در مواقع مورد نیاز داشته باشند، بلکه برای تصمیم‌گیری در خصوص آینده‌ی شرکت و فعالیت‌های مورد نیاز در آینده می‌تواند به کمک برنامه‌ریزی شرکت‌ها بیاید.

در عین حال گزارشات مالی توسط نرم افزار هلو می‌تواند بسیار متنوع باشد و درست با استناد به اطلاعات و داده‌هایی که دریافت می‌کند می‌تواند به کمک ذینفعان مختلف شرکت آمده تا برای تصمیم‌های اقتصادی و آینده خود بتوانند از آن‌ها استفاده‌ی بهینه بکنند. یک نرم افزار حسابداری جامع باعث بالا رفتن اعتماد در بین شرکا و سهامداران شرکت می‌شود و این موضوع می‌تواند باعث رشد اقتصادی بهتر شرکت شده و برای سرمایه‌گذاری هر چه بیشتر در شرکت، سرمایه‌گذاران را تشویق نماید .

در نظر داشته باشید که برای انتخاب یک نرم افزار حسابداری و یا نرم افزار مالی باید تمامی‌خواسته‌های خود را در نظر گرفته و بهترین نرم افزار حسابداری ممکن را با کمک مشاوران ما برای خود تهیه نمایید. اینکه بهترین نرم افزار حسابداری کدام نوع نرم افزار می‌باشد تنها بسته به فعالیت و حجم درخواست و نیاز شما از نرم افزار حسابداری خواهد داشت.

  انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1272

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما