اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 877
  • بازدید دیروز : 849
  • بازدید کل : 2859692

کسب چه مهارت‌هایی در حسابداری می‌تواند به حسابداران کمک کند؟


حسابداری از جمله تخصص‌هایی است که بسیاری از دانشجویان و حسابداران مختلفی که هم‌اکنون در این حوزه مشغول به فعالیت هستند همواره به دنبال شرکت در آن بوده و می‌خواهند توانایی خود را با حضور در دوره‌ی آموزش حسابداری و یا کار با نرم افزار هلو یا نرم افزار مالی خاص دیگری افزایش دهند.

دانشجویان حاضر در دوره‌های آموزش حسابداری احتمالا به خوبی می‌دانند که زمینه‌ای را که انتخاب کرده‌اند دارای آینده اقتصادی بسیار روشنی است. به نقل از دفتر آمار کارگری احتمالاً در سال‌های ۲۰۱۸ به بعد میزان اشتغال حسابداران و حسابرسان به شدت افزایش خواهد یافت. چیزی که در دوره‌هایآموزش حسابداری باید یک فراگیر با آن مواجه شود گاهاً با آنچه در کتاب‌ها مطالعه می‌کنند متفاوت است و مأموریت ما هم ایجاد این توانایی در دانش‌آموزانی است که در دوره‌ی آموزش حسابداری کاربردی شرکت می‌کنند و هدف از دوره‌ی آموزش حسابداری، بالابردن توانایی و مهارت کار حسابداران در دنیای واقعی می‌باشد. داشتن مهارت برای کار با نرم افزار حسابداری کسب و کار در دنیای مدرن کنونی بسیار حائز اهمیت است و در این بین نرم افزار مالی و نرم افزار حسابداری به وفور وجود دارد که باید بهترین‌ها را در دوره‌های آموزش حسابداری ویژه بازار کار بیاموزید.

خوشبختانه در دنیای کنونی نرم افزار حسابداری و نرم افزار مالی که توسط متخصصین حسابداری و دانشمندان این حوزه آماده شده باشد، بسیار زیاد است. این نرم افزار‌های حسابداری به شکلی طراحی و نوشته شده‌اند که به راحتی می‌توانند بیش از ۲۰۰ نوع شغل و حرفه را با زمینه‌های مختلف و متعدد پوشش داده و بدون هیچ مشکلی همه‌ی امور مالی شما را انجام دهند. برای روشن تر شدن این موضوع نرم افزار‌های حسابداری مختلف در شرکت‌های مختلف را می‌توانید در شکل زیر به عنوان نمونه مشاهده نمایید:

در دوره‌ی آموزش حسابداری قصد نباید تمرکز بر روی نرم افزار حسابداری مورد نیاز شما باشد. ابتدا باید بدانید برای اینکه یک حسابدار موفق باشید باید نرم افزار اکسل را به خوبی بدانید. وقتی با اکسل آشنایی داشته باشید کار با هر نرم افزار مالی برای شما ساده خواهد شد و نیازی به نگرانی برای آموزش حسابداری نخواهید داشت. ولی اگر به اندازه‌ی کافی اطلاعات در خصوص اکسل ندارید، ابتدا بهتر است قبل از حضور در آموزش حسابداری به سراغآموزش اکسل بروید.

داشتن تخصص مالیاتی نیز بعد مهم دیگری است که باید در نظر داشته باشید. البته یک نرم افزار مالیاتی می‌تواند با داشتن دانش کم در این خصوص شما را یاری نماید. معمولاً نرم افزار حسابداری جامع با یک نرم افزار مالیاتی ترکیب شده و یا نرم افزار‌های مالیاتی همخوان با نرم افزار مالی شما وجود خواهد داشت تا در خلال فعالیت مالی شرکت فعالیت مالیاتی را هم انجام دهید.

پس از اینکه اکسل را آموختید در دوره‌ی آموزش حسابداری شرکت کنید که بتواند شما را برای دنیای واقعی آماده نماید. آموزش حسابداری را که به پایان رساندید، نکات زیر را در نظر داشته باشید.

· برای حضور در بازار کار، سعی کنید شرکتی را برای کار انتخاب نمایید که از یک نرم افزار مالی و یا یک نرم افزار حسابداری جامع و خوب استفاده نماید مانند نرم افزار SAP، Oracle ، Microsoft Dynamics و یا هر نرم افزار مالی و یا نرم افزار حسابداری که بتواند آینده شما را تضمین نماید. در این حالت شانس خود را برای حضور در شرکتی بزرگتر و آینده ای روشن تر بالا تر خواهید برد.

  • شرکت‌ها بیشتر بر روی هوش و خواسته تجاری خود تمرکز دارند و از ابزار‌های برای تجزیه و تحلیل اطلاعات مالی خودشان بهره می‌برند که بتواند روند‌های تجاری و فرصت‌های تجاری خود را بررسی نمایند. شما سعی کنید در کنار کار با نرم افزار مالی و نرم افزار حسابداری آن شرکت و سیستم‌های تجزیه و تحلیل داخلی شرکت در پروژه‌هایی هم به کسب تجربه بپردازید و گزارشات و تحلیل‌هایی مالی غیر از شرکت خود را هم یاد بگیرید. این کار را می‌توانید در دوره‌های آموزش حسابداری که بصورت عملی به شما یاد داده می‌شود فرا بگیرید و یا بصورت پارت تایم و ساعتی برای برخی شرکت‌های دیگر فرا بگیرید.
  • اگر به دنبال کار در شرکت‌های بزرگی هستید حتماً با حضور در دوره‌های آموزش حسابداری کار با سیستم‌های SAP و اوراکل را یاد بگیرید. اگر کار برای شرکت‌های متوسط را در نظر دارید با سیج و یا مایکروسافت داینامیک کار کنید. مهارت‌های حسابداری همیشه مورد تقاضای شرکت‌های مختلف هستند و همه دوره‌های آموزش حسابداری میتواند شامل موارد مورد تقاضا شرکت‌های مختلف کوچک و بزرگ باشد.
  • همواره به یاد داشته باشید کار با نرم افزار حسابداری و مالی انتها ندارد ولی بهترین نرم افزار حسابداری پس از SAP و اوراکل بی شک نرم افزار مایکروسافت داینامیک است. بی شک یکی از بهترین نرم افزار‌های حسابداری را میتوان همین مایکروسافت داینامیک دانست. اکثر شرکت‌های متوسط و کوچک که تعداد آن‌ها کم هم نیست تقاضای کار با این نرم افزار حسابداری را دارند و از نظر آن‌ها بهترین نرم افزار حسابداری نرم افزار مایکروسافت داینامیک است.
  • البته در این بین نرم افزار‌های PeopleSoft و JD Edwards هم طرفداران خود را دارند هر چند کار با این نرم افزارهای مالی چندان هم راحت نیست. این نرم افزار‌های مالی به دلیل اینکه با نرم افزار حسابداری اوراکل هم‌خوانی خوبی دارند و به عنوان مکملی برای آن هستند بهتر است فرا گرفته شوند و آموزش نرم افزار‌های مالی نام برده شده خالی از لطف نیست.
  • نرم افزار‌های حسابداری و نرم افزار‌های مالی جامع اغلب در دل خود یک نرم افزار مالیاتی خوب هم دارند که مشکل حساب‌های مالیاتی این شرکت‌ها را مرتفع نماید. باید در نظر داشت که در خلال آموزش حسابداری آموزش کار با نرم افزار مالیاتی هم به شما داده شود. بهترین نرم افزار‌های حسابداری معمولا به نحوی آماده شده اند که نرم افزار مالیاتی در کنار فعالیت مالی شرکت میتواند به خوبی کار مالیاتی شرکت را هم انجام دهد.

اگر اطمینان دارید که در حوزه حسابداری میخواهید مشغول به کار شوید و این زمینه را برای آینده شغلی خود در نظر گرفته اید بهتر است از مهارت و دانش اساتید حسابداری بخصوص در دوره‌های آموزش نرم افزار هلو و آموزش مالی که این اساتید برگزار میکنند استفاده نمایید. بهترین نرم افزار‌های حسابداری در دوره آموزش حسابداری ما به علاقمندان به این حوزه‌ها آموزش داده میشود و به دلیل اینکه دوره‌ها بصورت کاملا عملی برگزار میشود دانش آموزان پس از طی دوره آموزش حسابداری برای حضور در بازار کار واقعی آماده می‌شوند.

  انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1317

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما