اگر فایل یا کتاب مورد نظرتان در سایت نیست ، لطفا از طریق تلگرام درخواست دهید                                                **** lastfile@ : کانال تلگرام ما****      منبع ما دارای هزاران کتاب هست که هنوز همگی در سایت قرار داده نشده است

آمار سایت

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 348
  • بازدید دیروز : 849
  • بازدید کل : 2859163

چگونه فیش پرینتر(چاپگر حرارتی) مناسب بخریم ؟


برای انتخاب فیش پرینتر یا چاپگر حرارتی مناسب باید نیازهای خود را بشناسید ، مثلا اگر قصد دارید پرینتر را روی لبتاپ نصب کنید و پرینتر فقط پورت سریال یا پارالل دارد به احتمال قوی به مشکل خواهید خورد . اگر شما قصد دارید پرینتر را در فاصله دوری از کامپیوتر خود منتقل کنید، پرینتر شما باید پورت شبکه داشته باشد تا با استفاده از این پورت به مسافت های طولانی پرینتر را منتقل کنید.

اگر چاپگر در مسافت نسبتا نزدیک قرار خواهد گرفت و نمیخواهید کابلی به میز شما اضافه شود پرینتر های وایرلس مناسب هستند.

 

دقت کنید بعضی از پرینتر های ارزان قیمت در چاپ زمینه مشکی ممکن است به مشکل برخورد نمایند. فیش پرینتر های خوب دقیقا پیشنمایش را چاپ میگیرند ولی برخی پرینتر های ارزان قیمت تر ، هم حاشیه غیر چاپی لبه کاغذ بیشتر و هم انحراف از مرکز دارند که در مباحث طراحی فاکتور کار کمی سخت خواهد شد.

فیش پرینتر های خوب روی تمامی ویندوز ها قابل نصب هستند و در تنظیمات درایوری قابلیت تنظیم چاپ بیش از 29.5 سانت را دارند.

کیفیت

فیش پرینتر های خوب زمینه مشکی ها را به خوبی چاپ میکند . سرعت چاپ بالایی دارد. البته باید توجه داشته باشید بخشی از کیفیت چاپ به کاغذ حرارتی ای که در دستگاه قرار دادید برمیگردد ، کاغذ های این چاپگرها در گذر زمان به مرور کیفیت خود را از دست میدهند. برای تست کیفیت از کاغذ های تازه تر استفاده کنید.

قیمت

یک امر بدیهی ، هر چه قیمت پایین تر بهتر ، ولی دقت کنید اگر حجم کار و تعداد مشتریان شما زیاد است سراغ پرینتر های خیلی ارزان نروید چرا که ممکن است اگر خرابی ای رخ داد باعث وقفه در کار فروش شما شود.

گاهی این پرینتر ها به صورت دست دوم به فروش میرسند ، خرید دست دوم این پرینتر ها ریسک کمتری از خرید دست دوم پرینتر های جوهر افشان یا لیزری رومیزی دارد ، اگر فیش پرینتر دست دوم میخرید با چند بار تست متوجه کیفیت آن خواهید شد . اگر زمینه مشکی برای شما به خوبی و روانی چاپ نمود تا حدی می توانید از عملکرد صحیح آن مطمئن شوید .

پورت ها

پورت ها ، خروجی های قابل اتصال پرینتر به رایانه شما هستند . هر چه تعداد این پورت ها بیشتر شود ، قیمت آن نیز بیشتر میشود . بستگی به کاری که از پرینتر انتظار دارید باید پرینتر با تعداد پورت مناسب تهیه کنید. پورت USB در تمام فیش پرینتر ها وجود دارد گه با کابل مخصوص به پورت یو اس بی رایانه شما وصل میشود و معمول ترین پورت بوده و نیازهای یک فروشگاه را برآورده میکند، پورت Lan پورتی میباشد که از طریق ورودی شبکه رایانه میتوانید با کابل های طویل شبکه به پرینتر وصل شود( معمولا در آشپزخانه ها که صندوق تا چاپگر مسیر طولانی تری دارد این پورت کارایی خود را در عمل نشان میدهد ) پورت COM و پارالل نیز برای اتصال به کیس رایانه ها مربوط میشود چرا که لبتاپ ها چنین پورت هایی را ندارند.

  انتشار : ۶ آذر ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 1960

اگر کتابی به صورت غیر قانونی در سایت موجود است به ما پیام دهید تا حذف کنیم ، منبع بیشتر کتابها سایت‌های دیگر هستند.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما